عباسی گفت: ما باید یک خط را دنبال کنیم؛ در هر شرایط باید به دنبال خنثی سازی تحریم‌ها برویم. از سوی دیگر اگر انسجام مدیریت را در سه قوه حفظ کنیم و مدیران خوبی را سرکار بگذاریم می‌توانیم مشکلات را حل کنیم. مردم نباید کاری به مذاکرات داشته باشند مردم باید مطالبه کنند که دولت به درستی کشور را اداره کند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم کازرون در مجلس بیان داشت: کشور و مردم ما بالقوه ثروتمند هستند و اگر این ثروت بالفعل نشده و خود را در رفاه جامعه نشان نداده تقصیر نظام جمهوری اسلامی نیست و این موضوع به جنگ اقتصادی دشمن باز می‌گردد.
عباسی با تاکید بر اینکه وزارت نفت با رعایت مصالح کشور و امنیت تجاری فروش نفت را پیش می‌برد، گفت: ما نیز به حرف وزیر استناد و تایید می‌کنیم که هم نفت خود را فروخته و هم توانسته‌ایم پول آن را بیاوریم و هم تهاتر کالا انجام دهیم. بنده نیز توصیه می‌کنم مسئولان دولتی جوگیر نشوند و اطلاعات در این زمینه را بیرون ندهند.
نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه همه بخش ها باید برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو تلاش مضاعف کنند، تاکید کرد: نمایندگان مردم باید در بین مردم حضور یافته و مسائل را برای آنها تبیین کنند و دولت نیز باید اهتمام ویژه ای برای حل مسائل اقتصادی و بهبود وضعیت معیشتی آنان داشته باشد.
ما برنامه ساخت پیشران های هسته ای را داریم، منظورم از پیشران، زیردریایی های هسته ای است، زیردریایی هایی که رانش آنها توسط راکتور هسته ای صورت می گیرد. این موضوع در دستور کار ما در برنامه آینده وجود دارد و توانمندی اش راهم در کشور داریم.
اخیراً پاناما از پس‌گرفتن پرچم‌های خود از نفتکش‌های ایرانی خبر داد. فریدون عباسی‌دوانی، عضو کمیسیون انرژی مجلس، در واکنش به این اقدام پاناماگفت: این اقدام صرفا جنگ روانی است. اما در صورت تهدید امنیت ایران تا محدوده اقیانوس منجمد جنوبی هم اعمال قدرت می‌کنیم.
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: فقط گلایه کافی نیست، انتظار است که حوزه‌های علمیه نظرات خود را برای مسائل جدید ذکر کنند؛ ما اکنون یک موضوعات جدید داریم که بر مبنای آن‌ها باید تصمیم بگیریم. مثلاً موضوعات اقتصادی، یعنی اصلا فرض کنید شرایط تحریم برقرار است خب ما باید چه کار کنیم؟
یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: باید تشکل‌هایی در کشور شکل بگیرد که دارای اساسنامه و مرامنامه بوده و این تشکل ها برای حل مشکلات در حوزه های مختلف نظیر سیاست خارجی، اقتصاد، انرژی و سایر بخش‌ها برنامه، نظریه و ایدئولوژی داشته باشند.
یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: باید تشکل‌هایی در کشور شکل بگیرد که دارای اساسنامه و مرامنامه بوده و این تشکل ها برای حل مشکلات در حوزه های مختلف نظیر سیاست خارجی، اقتصاد، انرژی و سایر بخش‌ها برنامه، نظریه و ایدئولوژی داشته باشند.
رئیس سابق سازمان انرژی اتمی می‌گوید: ایران بزرگ و مرز‌های آن باز است وقتی به راحتی اسلحه وارد می‌شود و افراد رفت‌وآمد می‌کنند نمی‌توانند چند گرم مواد پرتوزا وارد کشور کنند و آن را در جایی بریزند؟
فریدون عباسی رییس کمیسیون انرژی مجلس گفت: به صرف هشدار‌ها نمی‌توان، زندگی را تعطیل کرد. همانگونه که به من هم آمدند و گفتند: «شما قرار است ترور شوید.» اگر قرار است من ترور شوم، پس نباید زندگی کنم؟ نباید رفت‌وآمد داشته باشم؟ نباید سخنرانی کنم؟ نباید کلاس بروم؟ نیرو‌های امنیتی باید هر واقعه‌ای را پیش‌بینی کنند.
فریدون عباسی با اشاره به آغاز غنی سازی ۶۰ درصد اورانیوم در فردو بیان کرد: ایران تا به امروز خیلی مراعات حال طرف‌های غربی را کرده است. به دلیل اختلاف سلیقه‌هایی که در داخل کشور وجود دارد، برخی معتقد هستند.
رئیس پیشین سازمان انرژی اتمی کشور، تاکید کرد: غربی ها هر از چندگاهی به بهانه های مختلف محدودیت هایی را علیه اشخاص و شرکت ها در جمهوری اسلامی ایران اعمال می کنند که تاثیر چندانی در مسیر حرکت کشور ندارد.
فریدون عباسی گفت: ما چاره‌ای جز مقاومت نداریم، اما برای این مقاومت لازم است که سرمایه اجتماعی را توجیه کنیم. تست‌های موشکی ما در چند روز اخیر این پیام را به غربی‌ها داد که ما محکم در حوزه دفاعی ایستاده ایم.
عباسی با اشاره به اینکه فرزندان افرادی که در آن مقاطع به واسطه مادر یا پدر در سایر کشور‌ها بزرگ شدند و اکنون ۳۰ الی ۴۰ ساله هستند به دلیل ضرایب هوشی زیادی که دارند قرار است مدیران کشور شوند، گفت: قطعا این افراد روابط داشتند و بدون رابطه هم نبودند.
رئیس پیشین سازمان انرژی اتمی کشور گفت: مسئله اصلی طرف های غربی بر سر بسته شدن پرونده PMD یا همان ابعاد احتمالی نظامی ایران است که آنها سعی دارند آن را باز نگه داشته و صرفا ایران را وادار به اجرای تکالیف برجامی کنند.
عباسی گفت: اروپایی‌ها باید تضامین لازم را بدهند که تحریم‌ها برداشته خواهد شد و پرونده PMD نیز بسته خواهد شد. حتی از نظر بنده باید خسارت نیز پرداخت کنند.
عباسی گفت: ما باید یک خط را دنبال کنیم؛ در هر شرایط باید به دنبال خنثی سازی تحریم‌ها برویم. از سوی دیگر اگر انسجام مدیریت را در سه قوه حفظ کنیم و مدیران خوبی را سرکار بگذاریم می‌توانیم مشکلات را حل کنیم. مردم نباید کاری به مذاکرات داشته باشند مردم باید مطالبه کنند که دولت به درستی کشور را اداره کند
نماینده کازرون در مجلس گفت: اخبار آن طرف را نگاه می کنیم که می گوید مذاکرات در خصوص بازگشت به برجام در حال انجام است. اخبار ما نیز می گوید مذاکرات رفع تحریم صورت می گیرد. یعنی عنوان مذاکرات هم مشخص نیست. آیا مذاکرات رفع تحریم است یا مذاکرات بازگشت به برجام است؟
رئیس پیشین سازمان انرژی اتمی گفت: متاسفانه همین امروز نیز دقیق گفته نمی‌شود مذاکره در خصوص چیست؟ اگر مذاکرات در خصوص رفع تحریم است واضح به مردم بگویید که این موضوع را مطرح کردیم و طرف مقابل چه جوابی داده است؟ مردم باید بدانند که طرف‌های مقابل بی منطق هستند.
همایش «ظرفیت های همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان و گروه صنعتی ایران‌خودرو»، با هدف شناسایی شرکت‌ها، نهادها شامل دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری و تمامی افراد نخبه دارای نوآوری و ایده قابل اجرا، یا فناوری برای رفع مشکلات فناورانه در گروه صنعتی ایران خودرو و جذب فناوری های جدید قابل کاربرد در زنجیره ارزش این صنعت برگزار می‌شود.
خاندوزی گفت: این توازن در مقوله پول و ارز این طور است که با توجه به لنگر ارز، تمام هم و غم خود را متوجه ارز نمی‌کنیم، بلکه به سیاست‌های پولی و بانکی هم توجه می‌کنیم. در مقوله پول و بانک هم لازم است به معیار‌های معطوف به ثبات توجه نکنیم و تمام توجه بر کل‌های پولی باشد.
سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها از قابلیت برداشت مبالغ یارانه مرحله ۱۳۶ مربوط به خرداد ماه ۱۴۰۱ که در ماه گذشته و همزمان با مرحله ۱۳۵ به حساب یارانه بگیران واریز شده بود، خبر داد.
عضو کمیسیون انرژی مجلس توضیحاتی را درباره تصمیم سختِ رئیسی ارائه داد.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: دولتِ روحانی نتوانست در مذاکرات حقی از حقوق ایران را احیا کند، فقط یکسری تکالیف را در برجام پذیرفت و دستاوردهای نظام را واگذار کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ